Transport gratuit prin Fan Curier la comenzi de peste 1000 lei

Politica de retur

Politica de retur și Dreptul de retragere

1. Condiții generale

Dreptul de retragere:

SpinningShop oferă posibilitatea returului produselor pentru clienții persoane fizice, care notifică intenția de returnare în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele la distanță.

Costuri de returnare:

Returnarea coletului se efectuează exclusiv pe cheltuiala clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului la adresa comerciantului:

Adresa de retur: Blvd. Dem. Rădulescu 23, Râmnicu Vâlcea, Județul Vâlcea, Tel: 0760522222

Obligația de restituire:

În caz de retragere din contract, clientul este obligat să returneze produsele achiziționate în termen de maximum 14 zile de la data notificării de retragere.

Costuri suplimentare:

Singurul cost suportat de client este taxa de transport și, după caz, asigurarea pentru returnarea coletului.

Cadrul legal:

Pentru detalii, legea ce reglementează dreptul de retragere poate fi consultată la: O.U.G. nr. 34/2014.

2. Modalități și termene de returnare a produselor

Notificarea intenției:

Clientul trebuie să notifice SpinningShop de intenția de returnare a produselor, fie prin e-mail la adresa contact@spinningshop.ro, fie prin telefon la numărul 0760522222. În lipsa acestei notificări, SpinningShop poate refuza returul coletului.

Responsabilități:

Taxa de transport pentru retur, asigurarea valorii coletului și costurile de ambalare sunt în sarcina clientului.

SpinningShop.ro SRL nu își asumă pagubele produse de către curier pe ruta client–SpinningShop.

3. Condiții de returnare a produselor

Starea produselor:

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu etichetele intacte și cu toate documentele însoțitoare (factură, certificat de garanție etc.).

Nu se acceptă returul produselor care prezintă modificări fizice, defecte de utilizare excesivă, avarii (lovituri, zgârieturi, ciobiri) sau intervenții neautorizate.

Excluderi:

Produsele comandate special (realizate la comandă și achitate în avans) nu pot fi returnate.

Produsele achiziționate ca pachete speciale sau cele care includ produse cadou trebuie returnate integral, ca set.

Produsele software bazate pe abonament (ex. hărți Navionics, Garmin Vision/Vision+) nu sunt returnabile dacă activarea a fost efectuată pe adresa de e-mail a clientului.

Notă:

Încheierea contractului se consideră finalizată la emiterea facturii fiscale, nu la plasarea comenzii sau la confirmarea acesteia.

Persoanele juridice:

Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur, indiferent de modalitatea de achiziție (online sau livrare).

Procedura în caz de defecte la recepție:

Pentru produsele care prezintă defecte la livrare, clientul trebuie să notifice SpinningShop.ro SRL în scris în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Pentru coletele cu deteriorări vizibile ale ambalajului, se recomandă refuzul primirii coletului. Se întocmește, la livrare, un proces-verbal împreună cu reprezentantul curierului.

Returnarea coletului:

Dacă toate condițiile sunt îndeplinite, clientul trebuie doar să sigileze coletul și să-l predea curierului ales. Clientul trebuie să furnizeze și contul bancar (IBAN) în care se va efectua rambursarea.

IBAN-ul trebuie să conțină 24 de caractere (cifre și litere) și să fie exprimat în RON.

Pentru plățile efectuate online, rambursarea se va face în același cont bancar din care a fost efectuată plata.

Utilizare:

Nu se acceptă returul produselor care au fost folosite și nu mai pot fi repuse în vânzare.

Seturi:

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. În cazul în care o comandă ce include și un produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou, în starea sa originală și nedeteriorată.

4. Termene de returnare a banilor

Rambursare:

Pentru retururi integrale, clientul va primi contravaloarea produselor returnate și, dacă a fost achitată, și costul transportului inițial, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea intenției de returnare.

Procesul de rambursare:

Rambursarea se va efectua după validarea returului, conform modalităților de plată:

Pentru plățile efectuate online (card bancar): rambursarea se va efectua în același cont bancar.

Pentru alte modalități de plată (OP, ramburs, transfer): rambursarea se va face prin virament bancar.

5. Dreptul de retragere


Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

Dreptul de retragere:

Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a justifica decizia și fără a suporta costuri suplimentare, cu excepția taxei de returnare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Condiții:

Produsul trebuie returnat în starea în care a fost livrat (ambalaj original, accesorii, etichete intacte și documentele însoțitoare). Nu se acceptă returul produselor care prezintă modificări sau deteriorări cauzate de utilizare.

Excepții de la dreptul de retragere:

Conform legislației, dreptul de retragere NU se aplică în următoarele situații:

Contractele de prestări servicii, după executarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al clientului.

Bunurile confectionate conform specificațiilor clientului sau personalizate.

Bunurile perisabile sau cele susceptibile să se deterioreze rapid.

Bunurile sigilate pentru protecția sănătății sau igienă, care au fost desigilate.

Bunurile care, după livrare, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente.

Contractele pentru servicii de reparații urgente la domiciliu, cu excepția serviciilor sau bunurilor suplimentare prestate.

Înregistrările audio sau video sigilate, desigilate după livrare.

Ziarele, periodicele și revistele (cu excepția contractelor de abonament).

Conținutul digital care nu este livrat pe suport material, dacă activarea a început cu acordul prealabil expres al clientului.

6. Exercitarea dreptului de retragere

Notificarea retragerii:

Clientul va informa SpinningShop.ro, prin e-mail la contact@spinningshop.ro, despre intenția de retragere din contract.

Rambursarea:

SpinningShop.ro va rambursa contravaloarea produselor returnate în termen de maxim 14 zile de la notificare, dar poate amâna rambursarea până la primirea efectivă a produselor returnate.

7. Soluționarea defectelor și a sesizărilor

Durata soluționării:

Orice sesizare privind defectele sau problemele apărute în perioada de garanție va fi soluționată în termen de 30-90 de zile calendaristice, în funcție de complexitatea situației.

Cadrul Legal

Legislația aplicabilă:

Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.

Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor.

Informare suplimentară:

Consumatorul are dreptul să se retragă din contract fără penalități, conform art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014, iar produsul trebuie returnat în starea inițială, fără deteriorări cauzate de manipulare necorespunzătoare.

În cazul în care produsul este returnat cu valoarea diminuată din cauza uzurii normale sau necorespunzătoare, se va solicita plata diferenței necesare readucerii produsului la stadiul inițial, conform procedurilor stabilite.

Returnarea coletelor:

Returnarea produselor se efectuează pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice, conform prevederilor contractuale.

Notă finală:

Pentru orice nelămuriri sau informații suplimentare, vă rugăm să contactați serviciul clienți al SpinningShop.ro SRL.