Placeholder Politica de retur - SpinningShop website

Transport gratuit prin Fan Curier la comenzi de peste 1000 lei

0

Cosul tau este gol

Politica de retur

Politica de retur. Dreptul de retragere
 
1. Conditii generale
 
SpinningShop ofera posibilitatea returului produselor pentru clientii persoane fizice care notifica intentia lor in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.
 
Returnarea coletului se face exclusiv prin plata costurilor de catre Client. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la adresa Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este:  Blvd Dem Radulescu 23. Ramnicu Valcea, Jud Valcea, tel: 0760522222
 
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.

• Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014

• Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport si asigurare pentru returnarea coletului.


 
2. Modalitati si termene de returnare a produselor
 
Clientul se obliga sa notifice SpinningShop intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la contact@spinningshop.ro sau prin telefon la numarul: 0760522222. In caz contrar, SpinningShop poate refuza coletul.

Taxa de transport retur este in sarcina cumparatorului la fel ca si asigurarea valorii coletului trimis prin firmele de curierat si impachetarea si asigurarea produselor pentru daune.

SpinningShop.ro SRL nu isi asuma posibilele pagube produse de catre curier pe ruta client-SpinningShop.ro SRL. 
 
3. Conditii de returnare a produselor
 
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte (nu se accepta retur la produsele cu etichete lipsa) si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie - dupa caz etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, fara defecte, cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu SpinningShop.

Produse care nu pot fi acceptate retur.

• Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
 • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.

• Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.

  • Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare). Pentru produsele achizitionate din online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris SpinningShop.ro SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului..

• Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre SpinningShop.ro S.R.L.

• Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.

• IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;

• In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.


Produsele returnate trebuie sa respecte valorile initiale inscrise pe ambalaj. Nu se accepta retur produsele care au fost folosite deja si care nu mai pot fi repuse in vanzare. 
 
In conformitate cu legea in vigoare, SpinningShop isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
 
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
 
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata. 
 
4. Termene de returnare a banilor
 
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care SpinningShop este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
 
Dupa validarea returului, clientul va primi contravaloarea produselor.
 
5. Dreptul de retragere
 
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
 
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
 
Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
 
SpinningShop.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre SpinningShop in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
 
Spinning Shop va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut, nu mai tarziu de cele 14 zile.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
* contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
 
* furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
 
* furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
 
* furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
 
* furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
 
* furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
 
* contractele in cazul carora Clientul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
 
* furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
 
* furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
 
* furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
 
6. Exercitarea dreptului de retragere
 
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, SpinningShop.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract.
 
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
* pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
 
* pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer -> prin virament bancar;
 
 
Clientul va informa SpinningShop.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din contract prin completarea e-mail la adresa contact@spinningshop.ro

7. Solutionarea defectiunilor sau a sesizarilor cu privire la problemele aparute in perioada de garantie are ca durata 30-90 zile calendaristice.

Cadrul Legal

  • Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

  • Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014

  • Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

  • Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valoarii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Pentru produsele returnate care prezinta urme de zgarieturi fine, pe carcasa sau pe suprafata produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu minimum 10-15%.

Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.

OG 34/2014, Art. 14, pct.3:

  • Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

  • In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de SpinningShop.ro cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.

-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):

Art. 59 (secund) . - (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.

- Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final inainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate prin curier la adresa:

Blvd Dem Radulescu 23. Ramnicu Valcea, Jud Valcea, tel: 0760522222