Smith Optics

Smith Sport Optics a fost fondată în 1965 de Robert Smith, medic dentist și, mai presus de toate, atlet și schior foarte dornic, care, în încercarea de a obține o vizibilitate supremă pe zăpadă, a lucrat în laboratorul său pentru a veni cu primul ochelar de ski cu lentile duble ochelari de protecție: o invenție extraordinară care a făcut ca problema aburirii să fie un lucru din trecut.

Ochelarii de schi s-au dovedit imediat foarte populari pe piață, iar Smith Sport Optics a devenit în scurt timp o consacrată în afaceri și fabricarea și distribuția de ochelari de schi.

Între 1989 și 1995, Smith Optics a dezvoltat tehnologii exclusive de lentile polarizate, pe lângă numeroase brevete internaționale.

Smith Optics are sediul în Sun Valley, Idaho, SUA. Toate lucrările se desfășoară conform tradiției locale în ceea ce privește un stil de viață sănătos, orientat spre activitate fizică, în deplină și completă armonie cu mediul și valorile comunității montane.

Astăzi, principala zonă a pieței și activitatea de bază a lui Smith continuă să fie ochelarii de schi, urmate de ochelarii de soare și ochelarii de motocross.

Smith se adresează persoanelor active care se implică serios în cele mai tari sporturi, cum ar fi snowboardingul, schiul în stil liber, surfingul, ciclismul montan si pescuitul. Oameni la modă, conștienți de modă, cu un puternic simț al individualității.

Ochelarii de protecție Smith reprezintă gama de varf a pietei, cu ochelari de protecție foarte agresivi, la modă, care sunt o completare perfectă a universului schiului freestyle și snowboardingului, considerând că succesul lor vine și de la nivelul tehnic ridicat atins prin brevetele internaționale.

Ochelarii de soare Smith s-au dezvoltat în două familii principale de produse: orientat spre sport, care este legat în principal de urmărirea sportului cu o înclinație tehnică; și orientat spre modă, care exploatează imaginea lumii sportului pentru a se asocia cu imaginea unui stil de viață inspirat de sporturile extreme.

Lumea surfingului rămâne sursa principală de inspirație în ceea ce privește designul și poziționarea, continuând să atragă investiții substanțiale de sponsorizare cu sportivi și evenimente de top din lume.

 

Subscribe