Placeholder YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID - SpinningShop website

Transport gratuit prin Fan Curier la comenzi de peste 1000 lei

0

Cosul tau este gol

02, noiembrie, 2020 4 minute de citit 1 Comentariu

În următoarele săptămâni veți vedea la SpinningShop.ro noi fire noi sub marca XBraid, acest brand tocmai a fost lansat de YGK și este destinat să-l înlocuiască pe acesta din urmă în următoarea perioada. Iată câteva elemente care vă vor permite să înțelegeți mai bine geneza și obiectivele acestui nou brand deosebit de ambițios.
  
  Firele se pot gasi AICI:
  
Să începem cu o traducere a introducerii japoneze care a fost făcută pentru lansarea XBraid:
"Avem vise.
Fiecare dintre angajații noștri își aduce abilitățile  și ne permite să distribuim cele mai bune produse din lume.
Ne propunem să devenim producătorul de fire numarul # 1 din lume prin crearea celei mai avansate fabrici în crearea de firelor de pescuit.
În același timp, împreună cu preocupările pasionaților de pescuit, dorim să creăm o societate durabilă în care să coexiste oameni, mare, lacuri, râuri și păduri. Aspirația noastră de a deveni cel mai mare producător de linii din lume vine cu această recunoștință pentru natură și dorința de a o proteja. Vrem să câștigăm sprijinul și simpatia pescarilor din întreaga lume pentru a deschide un nou viitor pentru peisajele bazinelor noastre de pescuit și pentru a le ajuta să dureze pentru totdeauna."
 Marca XBraid se învârte în jurul următoarelor 3 puncte cheie:
-> Pentru a cuceri piața internațională
XBraid, prin YGK, are deja cel mai mare complex de producție de linii din lume în ceea ce privește suprafața, cu șapte fabrici, toate situate în Japonia, care sunt în prezent în serviciu pentru a produce firele mărcii, precum și cele ale multora altora. mărci care încredințează YGK producția produselor lor.
YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID

Fabrica Naruto

O nouă fabrică este în construcție în Kitajima (prefectura Tokushima, Japonia) și se va deschide în toamna anului 2022 pentru a face din XBraid cea mai mare capacitate de producție din lume.
YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID
Trecerea de la YGK la XBraid implică, de asemenea, o revizuire a ambalajului produselor dedicate acum exportului și unde inscripțiile și informațiile lasă mai mult spațiu pentru limba engleză.
YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID

Ambalajul XBraid Upgrade X8, care va urma G Soul X8 Upgrade

 -
-> Produse din ce în ce mai eficiente
Crearea XBRAID se bazează pe ADN-ul YGK care a acumulat numeroase inovații tehnologice și o experiență unică în fabricarea firelor „made in Japan” de la crearea sa în 1948.
Foarte regulat, noile tehnologii și materiale au permis brandului japonez să îmbunătățească calitatea produselor sale, fie în ceea ce privește rezistența, flexibilitatea, finețea sau rezistența la abraziune.
YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID
Astfel, în ultimii ani, o referință precum G-Soul Upgrade X8 a suferit 4 evoluții pentru a-și îmbunătăți caracteristicile de fiecare dată. XBraid este o continuare a acestei abordări pentru a oferi o gamă de fire de înaltă calitate și pentru a înregistra aceste referințe în timp și în mintea pescarilor, îmbunătățind în același timp performanța de fiecare dată când o descoperire tehnică o face posibilă. permite.
Referințele YGK care vor intra sub numele XBraid (pentru moment Upgrade X8, upgrade X4 și Super Jigman X8) beneficiază în acest proces de una dintre aceste dezvoltări tehnice care le fac chiar mai bune decât predecesorii lor.
YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID
În timp ce compania japoneză va continua să producă împletituri, fluorocarburi și nailon pentru alte mărci, își păstrează poziția istorică în ceea ce privește propria marcă. XBraid este vitrina know-how-ului lor și își va purta imaginea de marcă în întreaga lume. Astfel, așa cum a fost cazul liniilor YGK, produsele XBraid continuă să beneficieze de cele mai avansate tehnologii și de ritmurile de împletitură ale fibrelor care alcătuiesc împletiturile, care vor asigura o împletire perfectă a fibrelor pentru a aduce la împletiturile mărcii. rotunjime, flexibilitate și longevitate ideală.
 -
 -> Abordarea dezvoltării durabile și respectarea mediului
Companiile care lucrează în pescuitul recreativ ar trebui, poate chiar mai mult decât altele, să fie ecologice. Această noțiune de dezvoltare durabilă trebuie să ghideze în mod constant dezvoltarea mărcii și a produselor sale.
YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID
Recent, poluarea marină cauzată de microplastice a devenit o problemă globală. Ca producător de linii de pescuit care utilizează materii prime precum lemnul sau petrolul (role și ambalaje), cu o linie de material din polietilenă, XBraid are ambiția de a aborda serios problemele de mediu. Este vorba atât de îmbunătățirea armoniei cu natura, cât și de protejarea viitorului pescuitului și al industriei, anticipând viitoarele reglementări necesare pentru protecția mediului.
Având în vedere această aspirație, XBraid îmbunătățește tot posibilul pentru a crea liniile, bobinele și ambalajele cele mai ecologice. XBraid folosește ambalaje compuse din materiale certificate de eticheta ecologică FSC ( https://fr.fsc.org/fr-fr ) și a dezvoltat și adoptat conceptele „Velospool” și „Softspool” care reduc deșeurile de plastic prin realizarea material mai ușor și proiectarea de forme care utilizează cât mai puțin plastic posibil. Astfel, cantitatea de plastic utilizată în ambalaje a fost deja redusă cu 46% din 2008.
În același timp, marca japoneză este echipată cu module de producere a energiei fotovoltaice și rezervoare de stocare a apei de ploaie în fabricile sale și își propune să reducă cât mai mult dependența sa de energie.
YGK LANSEAZĂ MARCA XBRAID
Utilizarea hârtiei reciclate, a materialului de biomasă și a rășinilor derivate din biomasă devine norma pentru fabricile XBraid care doresc să crească în continuare cantitatea de plastic reciclat din componentele sale.
În această perspectivă a unei activități cât mai ecologice posibil, XBraid lucrează în prezent la proiectul de înlocuire a bobinelor certificate FSC cu etichetă ecologică cu bobine 100% biodegradabile în următorii ani.
La SpinningShop.ro suntem încântați de lansarea acestui nou brand, ale cărui valori și ambiție puternică in protejarea mediului le împărtășim pe deplin.

1 Raspuns

Adrian Sb
Adrian Sb

03, februarie, 2021

Viitorul suna bine.
Abia astept sa ma innoiesc pentru noul sezon. Japonezii nu se dezmint!

Lasa un comentariu

Comentariile vor fi aprobate inainte de afisare